LONDONRESA VÅREN 2024

Resor till London mars & april 2024

Vi är glada över att presentera nya tillfällen för de mycket uppskattade trendspaningsresorna till London, under ledning av professor Ulf Johansson vid Centrum för Handelsforskning och Madeleine Jarl, Ekonomihögskolan Lund. Resan inleds i London vid lunch dag ett och det intensiva programmet pågår t.o.m. eftermiddagen två dagar senare. Till detta kommer ett informationsmöte innan resan och en efterträff.

Det första tillfället är 6-8 mars, och det andra 17-19 april.

Resorna vänder sig till tillsvidareanställda i alla våra medlemsföretag men det finns endast en plats per företag. Antalet platser är begränsat och du ansöker om att delta via formuläret nedan. Ange om du föredrar ett visst datum eller har möjlighet att delta vid båda tillfällena!

Resan bekostas till största delen av Handelsföreningens Stiftelse, och innefattar flygresa, boende i delat dubbelrum två nätter, två frukostar samt två gemensamma middagar. Din verksamhet kommer att faktureras 3.200 kr + moms för deltagande.

Resan har ett intensivt gemensamt program med långa promenader. Vill du komma tidigare eller stanna längre för att botanisera i London på egen hand går det utmärkt, men du får stå för den tillkommande kostnaden själv.