PRESENTKORTET

Presentkortet Lund City

Syftet med presentkortet Lund City är att stärka och profilera handeln i centrala Lund. Projektet initierades, drivs och marknadsförs av Lund Citysamverkan som är en sammanslutning av Handelsföreningen i Lund, Lunds kommun och Fastighetsägarföreningen Lund City.

Om presentkortet

Presentkortet är ett VISA-kort som laddas med valfritt belopp, upp till 5 000 kr, och sedan används för att betala i alla anslutna verksamheter i Lund City; såväl butiker, caféer, restauranger, hotell och frisörer som evenemang och upplevelser. Kortet gäller i 12 månader från inköpsdagen. Kortet levereras med ett exklusivt konvolut med silvertryck och ett grafiskt mönster med detaljer hämtade ur Lunds husfasader. Kortet fungerar som ett VISA-kort utan kod. Det säljs på www.lundcity.se.

Är du ännu inte med på presentkortet? Gå med nu!

För att kunna ta emot betalning med presentkortet behöver din kortterminal registreras. Fyll i avtalet och skicka det till Handelsföreningen, Kattesund 6, 222 21 Lund, eller scanna avtalet och maila det till citykortet@lundcity.se.

Årsavgiften för deltagande i presentkortet är 500 kr.

Länk till avtal om presentkortet

Länk till butiksguide om presentkortet